äntligen

hej på er. usch vad tråkigt. jag har inte kunnat komma in här på bloggen på hela dagen. så det är därför det blivit så lite uppdateringar.. men nu är jag här (: bättre sent än aldrig. haha.

idag har jag;

jag gick upp vid halv tio, satt mig på balkongen när det fanns lite skugga att skydda sig bakom och åt frukost, läste topp hälsa och satt och solade benen. smorde in mig med solfaktor 25 för solen brände ordentligt (: gick in i köket och skar upp melon som jag satt och smaskade på. mums! sen gick jag in, storstädade hela lägenheten förutom dammsugning eftersom mitt hjärta låg och sov. jag städade toaletten, väggar, golv, badkar, toa, handfat och spegel, sen hela köket, kakel, spisen, fönsterbräda och alla ytor, torkade av skåpluckorna och rengjorde micron. sen samma med hall, datarummet och vardagsrummet, tvättade och hängde tvätt (: när klockan var två väckte jag älsklingen med frukost på balkongen med färdigbredda mackor och juice och te. vi satt och myste länge innan vi gick in. sen drog jag av alla sängkläderna från sängen, vek in lite tvätt i mina garderober och älsklingen dammsög. sen satt jag mig och pluggade i två och en halv timme innan jag började med middagen som bestod av kassler, kokt färsk potatis och memåsasallad. riktigt gott och sommrigt (: mamma kom vid halv sju och vi har suttit och myst på balkongen, ätit glass och pratat - pluggade lite till och snart ska vi se på film (: mysigt! älskar att umgås med mamma. synd bara att tiden alltid går så fort när man umgås med människor man trivs med. jag och alexander har samma dilemma.. hm.

ska avsluta mitt pluggande och sätta mig i soffan med mami. hoppas eran dag har varit kanon! det har verkligen min varit. så himla skönt att ha en nystädad lägenhet. underbart! (: kommer jag somna som en stock i natt i nybäddad säng.

vi hörs lite senare. ta hand om er <3 puss&kram (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback