god kväll (:

nu sitter jag i datarummet och har precis avslutat studierna för idag. mamma skulle läsa ur min psykologi bok för att sätta sig in lite men när det gått en timme och det var helt tyst gick jag ut och kollade.. haha, hon sov som en stock, så kul var det att läsa psykologi (; jag hann iallafall skriva 1087 ord, de ni. trodde jag aldrig och på mindre än en timme. det kommer inte bli några som helst problem att få ihop tretusen ord. skönt! varit så nervös för hur jag ska få ihop allt. det med är som älsklingen säger, det löser sig alltid (:

jag ska göra mig en kopp te och sätta mig i soffan en halvtimme med tända ljus och bara vara. behöver varva ner lite innan jag går och lägger mig känner jag. är trött i huvudet efter allt pluggande idag. det är så viktigt att lyssna på sin kropp. sen ska jag borsta tänderna och krypa i säng och läsa topp hälsa! och ringa älsklingen <3 i natt är det sista natten, sen är han ledig i en vecka. så mysigt! vi ska bla. lägga trätrall på balkonggolvet (: äta middag hos helena och joakim och fira midsommar ute på landet. mysigt! det finns ett ställe en liten bit ifrån landet där dom har midsommarstång, dit ska vi gå också (: hoppas det blir fint väder!

nu ska jag koka en kopp te och sjunka ner i soffan, skönt! ha en fortsatt mysig kväll (: hoppas ni sover gott i natt.

puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback