monday!

god dag allihopa! hoppas eran dag varit bra änsålänge.
 
jag vaknade vid tio och satt mig och åt frukost medans jag pysslade med lite saker (: en present till min kärlek som jag hållt på med i x antal timmar. måste bli precis som jag vill ha den! (: sen ska han få den. han håller på med någonting till mig också vet jag, så spännande. ^^

jag har suttit på balkongen i 4 timmar och pysslat med den där innan älsklingen min vaknade. lät honom sova ut, och det var skönt för honom tror jag (: vi har precis ätit lunch, rester från igår ute på balkongen och ska snart åka iväg med bumlinglampan till en firma som ska spraymåla om den. jag tror den blir svart. after all så har vi väldigt mycket vitt i köket så det blir fint med lite avbrytning.

sen åker vi en vända till gymmet och tränar. känns som en evighet sen och det är det nog också. tror vi inte tränade någonting förra veckan. my var ju här då - så nu är det minsann på tiden (: ska bli ruskigt skönt. ska boka in mig på spinningpasset imorgon kväll också. sen tränar jag på onsdag och även på fredag. måste komma igång nu igen. snart beach 2009, haha (; nerå, bikini får jag på mig oavsett.. inget att skämas för inte ^^

ikväll ska vi titta på film, ondskan och jag ska göra en psykolanalys och anteckna medans vi tittar, så det blir ingen "vanlig titta-på-film-kväll" men vi kanske orkar se en till sen (: mysigt! vi ska äta god middag ikväll också. ugnsgrillad kyckling med smörstekta rotfrukter, mums!

ska ta och byta om nu och sen beger vi oss ut! ha en mysig dag nu (:

puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback