myskväll

jag är på riktigt myshumör, har jag varit hela dagen och det ska bli riktigt mysigt att sjunka ner i soffan brevid min kärlek och bara vara. han och jag.. och husfruarna, haha (: vi tänkte göra iordning lite kvällsfika med mackor och te. tända ljus och hoppa i mjukiskläderna. jag har inget smink idag och det har varit så skönt. och ännu skönare att slippa tvätta bort det ^^

just nu sitter jag med en mössa på mig och i mössan har jag en av alexanders strupor och i strumpan har jag en påse med is. haha. ser helt knäpp ut. "har du ägg i mössan.." (: slog i huvudet så det svartnade för ögonen och jag höll på att trilla bakåt, inte skönt. men det hjälper med is! hoppas bulan lägger sig! det ä rmysigt att bli omhändertagen.. (;

nej nu ska jag läsa lite bloggar och sånt där. men vi hörs ju senare (: ha en jättemysig kväll. och hoppas ni mår bra!

puss&kram <3

ps. jag har mejlat blogg.se och hoppas på att dom kan blockera vissa ipnr. för då slipper jag sätta lösen. och det är ju faktiskt som ni säger. och jag håller med, det är inte jag som ska gömma mig. det är dom. hua, tänk att det finns så bittra människor som vill göra livet jobbigare för andra.. skrämmande.

puss igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback