natti natti

nu gäspar jag så käkarna snart går ur led. haha. dax att sussa då kanske? (: har pyjamasen på redan och sminket är borttaget. skönt. bara borsta tänderna och sen krypa ner i mysiga sängen. längtar! ska läsa lite innan jag somnar och ringa min stora kärlek såklart. imorgon är han ledig och i sju dagar framöver. helt underbart att få ha honom nära <3 saknar dig så mycket!

pluggade och det går så himla fort att läsa. läste 20 sidor på 50 min. helt okej för att ha dyslexi. jag har lärt mig att jag läser bättre och bättre ju mer jag övar. man måste nog öva på allt för att klara av det. så jag är glad (:

imorgon ringer klockan sju, duscha, äta frukost och blogga lite, sminka mig och klä på mig såklart. sen går jag till bussen (: ska ladda batterierna till mp3n också. det hade varit så skönt att det gick att föra över musiken från spotify till mp3n.. hm. jaja (: får lyssna på det jag har.. lyra och cochmöte imorgon i 1,5 timme. vi ska skriva en lista på saker jag har gjort framsteg i, eller helt och klarar av som jag inte gjorde innan. jag är skitdålig på att se mina framsteg. kräver alltid mer och mer och mer av mig själv.. så det ska vi göra imorgon (: ska se om jag kommer på några saker själv nu i sängen.

imorgon ska vi till IKEA och köpa bord till balkongen och kolla på trätrall till govlet därute. sen ska vi gå på bio. ska bli så mysigt! "flickvänner från förr" gissa vem som valde? (: tur att jag har en make som älskar tjejfilmer lika mycket som mig. han tittade på "house bunny" när jag var i hässleholm. han är så gullig. "vad tittade du på då..?" "house bunny, den var verkligen mysig" hihi (: sötnosen.

nej, hopp i säng nu (: sov så gott allihopa! puss&kram <3



jag gjorde ett pärlarmand åt alle i början av vårat förhållande.. gjorde först med blåa pärlor, men han ville ha rosa. så jag gjorde om det, sen hade han på sig det dygnet runt. det står fanny på det och han älskar det. nu ligger det i "hans låda" (vi har varsinn som vi sparar alla små söta lappar, brev, mm av varandra). en annan sak som är så gullig är att jag plockade ett löv åt honom förra hösten, det satt han upp vid sin dator och där hände det i över ett år, tills jag var elak och slängde det för att det smulade ): jag har plockat en kastanj åt honom en gång.. säkert över två år sen, den ligger alltid i hans byxficka.. förstår ni att karln lägger ner det i dom nya brallorna när han byter. jag har hittat mitt livs kärlek :D haha. han är så gullig <3<33<3<<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback