restaurang och myskväll

hej allihopa! har precis varit och tränat med älsklingen. har nog fått en inflamation i ena muskeln i armen, så jag tränade ben, rumpa och bröst. sen åkte vi hem (: ska duscha nu och sminka mig. sen är vi bjudna på middag på restaurang av min "pappa" han jag växt upp med mer eller mindre (: ska bli jättemysigt, mamma ska med också. vet inte vart vi ska gå än. men jag tror det blir till  mitt gamla jobb primo ciao ciao (vet inte om ni vet det, men när det är tjock text är det länkar..)  dom har god mat där (:

sen ska vi hem och mysa, kolla på film och njuta av helgens sista kväll tillsammans. imorgon är det måndag igen och jag ska plugga! sen på kvällen är vi bortbjudna på middag.. ska bli trevligt (: hos min farmor och farfar.

nej, nu ska jag hoppa in i duschen. dom ringer nog snart!

ha en jättemysig kväll (: vi hörs senare. puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback