sleep tight

hoppas eran kväll varit bra. det har våran varit. hemsk film ondskan är, men jag var tvungen att se den. imorgon ska jag börja med min uppsats. man får inte ogilla att arbeta med hjärnan och plugga intensivt när man läser psykologi. vet inte om jag orkar med b kursen nu på en gång efter, ska nog läsa samhälle istället (: kom in på kurserna jag sökte i höst iallafall. fun fun!

sitter och dricker yoghurt ur glas, så mycket godare än i tallrik (: älsklingen kom in med ett glas. gosen. vi ska som sagt snart sussa. ska bli jätteskönt. imorgon ska jag inte studsa upp vid nio som jag brukar när jag har sovmorgon. jag ska sova ut. kanske till elva. det känns som jag behöver det! (: sen ska jag plugga, vi ska köpa och om vi hinner lägga in trätrall på balkongen och sen ska vi träna! imorgon blir det armar och mage. kan nog räkna med träningvärk som heter duga, eftersom det var ett tag sen jag tränade magen och det är så himla svårt att stretcha ut musklerna där.. ^^

nu ska jag gå och kramas med min kärlek och borsta tänderna, skönt att vara nyduschad och sjunka ner i en nybäddad säng (för er som inte läst det så har jag en sjuk noja på att ha sängkläder för länge.. även fast vi alltid duschar innan vi sover, så måste jag byta efter typ tre dagar..) ja alltid ska det ju vara något, eller hur, haha!

imorgon är det redan onsdag, vilket betyder sista lediga heldagen med alexander. vi ska utnyttja den maximalt. mycket pussar, kramar, kärlek och gos. saknar honom fast han är i rummet brevid mig. så nu.. ska jag stänga ner här (:

sov så gott alla! puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback