sussa!

har pratat med mami i telefon i en timme, nu är örat varmt och jag ska ringa upp min älskling och prata med honom också (: saknar honom. och imorgon natt är sista natten han jobbar. wounderfull. längtar efter att få somna i hans armar och vakna upp tillsammans! mys!

kvällen har varit lugn. jag har pysslat med älsklingens bröllopspresent som han ska få nu på lördag när vi firar våran bröllopsdag <3 den blir så himla bra! (: sen har jag kikat på husfruarna, druckit te och myst runt i pyjamas. en skön kväll helt enkelt (:

nu är jag trött - ska släcka ner här hemma och krypa i säng. imorgon ska jag upp runt tio, äta frukost och packa träningsväskan. corepass 11.30 - 12.30, träna, träna.. och sen hem och duscha och äta lite frukost nr 2 med älsklingen när han går upp. sen åker vi till huddinge, jag ska på synundersökning och sen åker jag in till stan och möter helena och äter middag på något mysigt ställe (: på kvällen ska jag plugga psykologi! så ser min dag ut imorgon!

sov gott alla prinsar & prinsessor. hoppas ni vaknar utvilade imorgon! puss&kram <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback