tisdag!

God morgon!

vaknade av en puss på pannan och frukost, mysigt! en bra start på dagen. sitter och dricker mitt te som var alldeles för varmt innan och älsklingen packar sina saker, (han ska till landet och fixa med båten) jag ska snart sminka mig och välja kläder.. måste bli leggings idag, för jag har inte rakat benen. haha :/ hoppas jag inte dör av värmeslag idag.. men det brukar vara ganska kallt inne på lyra.

när jag kommer hem ska jag titta på ondskan eller om jag väntar med det tills efter middagen för då är ju hjärtat hemma igen (: räknade ut att jag ska läsa 86 sidor idag.. och jag tror jag hinner med det när jag är på lyra. sen när jag kommer hem ska jag städa lite här och göra fint och laga middag tills hjärtat kommer. så äter vi och sen ska vi åka och träna på gymmet.

gud vad jag är trött.. tur att man ser lite piggare ut när man har smink (;

ha en jättemysig dag! och hoppas solen lyser på dig! puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken psykologbok har du? Vi kanske har samma!

2009-06-23 @ 17:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback