Vlåålhöungreeag

jag sitter och väntar på kycklingen i ugnen som inte vill bli klar. det blev en ganska sen middag ikväll. jag får skylla på det gulliga mejlet jag fick av en läsare. och som jag skrev, jag är fortfarande jätteglad <3 tack igen! jag blir lika glad jag får sånna mejl av er. men jag förstår icke vad det är jag skriver som hjälper er. och vad som gör er glada. men jag är så glad ändå, fast jag är förvånad. jag kör mitt race så hoppas jag att jag fortsätter göra er glada och tänka mer positivt. en annan sak som hon tog upp vad att hon tyckte det var synd om jag skulle låsa bloggen (kommer ni ihåg att jag svamlade om det?!) för att jag inte skulle nå ut till några nya läsare.. och jag vet nu att jag glömt säga att dom på blogg.se hjälpt mig att spärra vissa ipnr. no more negativitet here inte. (: sånt får ni hålla för er själv. åsikter och sånt får ni såklart ha, men annat tråk får ni behålla. för er själva. jag har haft nog tråkigheter i livet. jaaa.

alexander kom hem och kastade sig över mig och jag över honom. saknat honom så himla mycket idag och han blev glad att det var städat här, hann till och med badrummet (: ikväll ska vi bara mysa och tända ljus. titta på film, det är ju så himla mysigt att bara sitta nära i soffan och hålla om varandra. vardagslyx! så jag njuter för fullt ikväll. av att ha min kärlek nära. tack för att du är du <3 men innan det blir det gymmet. ska erkänna att det tar emot. jag är trött, men det beror nog på att jag är så hungrig. så gymmet blir det!

nu ska jag duka och äta! ha en gosiskväll. ta hand om er och era nära <3 puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback