dreams

nu ska jag borsta mina 26 (27 med visdomstanden) smutsiga tänder, släcka ner, blåsa ut ljusen, klappa om kissarna, ringa mitt livs kärlek och krypa ner under duntäcket! underbart.

imorgon ringer klockan 08:30. äter frukost och sen full rulle med plugg!

sov så jättegott. pussar!

ps. om ni undrar varför alla dessa lyckobilder dyker upp här hela tiden.. jag håller på med en tavelvägg (: det ska bli en lycklig känsla över hela väggen. den bästa idéen någonsin! inga stela svartvita bilder, svart och vitt har vi så det räcker och blir över. här ska det in pasteller, lyckokänsla, såpbubblor, moln och massa kärlek i vita ramar i olika storlekar.


såhär känner jag mig dagligen. harmonisk och så jäkla lycklig! mitt liv är det bästa!



Kommentarer
Postat av: P

Härligt vännen!



Ha ha...jag ser precis framför mig hur du står framför spegeln och räknar tänder... 1, 2, 3..8...26..nej 27! Hi hi

2009-03-23 @ 10:16:06
Postat av: Johanna

gud vilken otroligt härlig bild!! vad ska ni ha för ramar`? :)



saknr dig gumman <3

2009-03-23 @ 10:36:49
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback