en sån där lista..

HAR DU LÄTT FÖR ATT BLI TJOCK: nej, men jag kan inte äta som jag kunde när jag var yngre ;)

SENASTE FILM: my sassy girl

SENASTE SMS: "hej gumman, står på balkongen i isvindarna och känner att jag är så glad att du mår så bra och att du är så himla duktig och bra som kommit så långt som du gjort. heja fanny, kram din mamma"
VAD SA DU SENAST: jag älskar dig, puss puss i tel till älsk!

TILL VEM DÅ: till alexander!

VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: gå och lägga mig och läsa, trött och frusen!

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Den bästa har jag hört ;)

HUR RAGGAR DU: det känns ganska långt bort.. är ju gift.

VAD HAR DU GJORT IDAG: gjort massa mysiga saker!

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU: den roliga ica reklamen med "två L blir ju J" haha!

VAR ÄR DU NU: hemma i våran mysiga lägenhet!
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: räknas presenter till sig själv? :D isf för någon dag sen.

VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: då ska vi renovera i arbetsrummet, shoppa inredningen dit in och äta middag hos min mami på lördag! (då ska vi ju släcka ner i en timme)

VILKA ÄR DITT FAVORITPAR SKOR: mina timberland kängor med snörning och varmt foder.. och mina mc boots i skinn., annars mina svarta mary janes i skinn.

ÄR DU ARG OFTA: det var flera år sen.. typ vid tio års åldern, då rev jag ut alla mina kläder i min garderob, haha.

FEST ELLER SLACKING: har aldrig gillat att festa. hemmafester är roliga om man känner folket. krogen är väldigt överskattad och tråkig.. och vem fasen tackar nej till en myskväll ;D

GILLAR DU SPORT: inte att titta på. men att träna är skitkul (:
VILL DU HA BARN: såklart jag vill (: två stycken! fast inte än på några år!

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN DU ÄR: haha, folk som ser mig tror att jag är mellan 16 och 19.. alltså inte 24 som jag snart fyller.. ärvt av min mor som får visa legg på systemet (hon är 40)

VILKA SPRÅK KAN DU: Pyttelite tyska, engelska, svenska då såklart

ÄTER DU FRUKOST: varje dag!

VAD HAR DU PÅ VÄGGARNA: just nu inte så mycket tavlor.. både jag och alex har svårt för vad vi vill ha på väggarna.. vi har iallafall ett stort foto från vårat bröllop i svart vitt som är 50 * 75 cm. älskar det (:
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN DU UMGICKS MED: söta saga! (:

DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE: det jag är i nu. snart tre år. om mellanstadiet räknas så är det längst.. nästan fyra år.. haha (: seriöst värre.



Kommentarer
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Åh jag snor! :)

2009-03-26 @ 13:10:29
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback