fredag

äntligen helg igen, veckorna går så sjukt fort! man får bromsa in och ta vara på nuet. lätt att stressa igenom dagarna. minst en halvtimme till att bara vara. det fungerar perfekt för mig (: testa! ingen dator, ingen tv, inga tidningar, ingen musik. bara vara.

vi är påväg ut genom dörren, ville bara önska er en jättebra dag och hoppas att ni får en mysig fredag!

vi kommer ev. hem igen, eller ja det gör vi. vi ska packa klart det sista. jag var så velig igår så jag gav upp och började rensa i min garderob istället.-. inte det smartaste mitt i natten, haha (: vi var som två zombies imorse när klockan ringde. men det finns iget vi kan göra åt nu (; börjar redan känna mig piggare.

vi kanske hörs senare. annars får ni som sagt ha en jättemysig fredag! ta hand om er.

puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Erica

Oj, nej, jag använder mig utav ett program som kallas picasa och så laddar jag ned fonter till min dator från dafont.com. Själva stilen heter "Hand of sean" :) Äru me? :D

2009-03-13 @ 15:21:35
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Gina

Ha en riktigt mysig & fin helg tillsammans & njuuuuut till fullo! (fast de vet jag att ni gör) Så fint av dig att fixa ihop en myshelg "utan anledning"



Kram,kram!!

2009-03-13 @ 16:38:42
URL: http://hosgina.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hoppas att ni hade det mysigt och tog hand om varandra! Ha det fint kramen:)

2009-03-14 @ 12:07:10
URL: http://greenrealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback