fullt upp

jag sitter här och andras en stund. får nästan tänka en extra gång på att andas i mellan upptågen så jag inte glömmer bort det och svimmar. så. nu. andas. jag. en. stund.

jag och alexander har varit och shoppat grocery och åkt hem, packat in alla varorna och ätit mellis. middagen tar vi efter spinningpasset. jag får med både mamma och alex. är jag inte bra som är så bra på att övertala.. haha, för det var inte lätt ska jag erkänna..! (: men nu ska vi tre iväg och det ska bli så himla kul. jag är nog mest peppad, haha :D det är underbart att svettas.

idag pluggade jag kvar det sista på engelskan och sen tränade jag körkortsteroi på skiva. det var mycket bättre än boken. jag är fortfarande inställd på att ta körkortet det här året. (:

jag är ledsen att jag är usel på att svara på era kommentarer i mellanåt. jag har så fruktansvärt mycket att göra nu. men jag läser dom såklart och är superglad för dom! P, jag ska svara på ditt mejl så fort jag hinner också. är så glad för din skull (: det går åt rätt håll.

tänkte städa undan lite här nu innan mamma kommer, älsklingen var så snäll och dammsög och torkade alla ytor när jag var iväg och pluggade idag. så det är bara lite småplock kvar. och bädda rent i sängen.

ikväll är det DH kl 21:00 glöm inte det (: det ska vi minsann se. vill inte missa en minut. bästa serien ever.

ha en jättebra kväll. vi hörs som sagt senare. puss&kram fina ni <3



Kommentarer
Postat av: ina-bina

Vad kul! :) Alexander går tyvärr inte, det får inte ens plats på de större brickorna :/ Men Alex går bra!



Du kan väl skicka mig din adress i ett mejl, så kan jag ge dig mitt kontonummer? :)



(Stämplarna finns på Biltema, men brickorna är en "företagshemlis" hähä. Kolla på Hobbyhörnan eller Panduro, där har jag sett en hel del!)

2009-03-17 @ 19:00:35
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Johanna

det är bra, du får inte glömma bort att andas vännen <3



jag tror stenhårt på dig! jag tror att du kommer ha ditt körkort inom ett halvår. du är så bra!



hoppas att ni får en mysig kväll vännen!



Puss&kram <3<3

2009-03-17 @ 19:55:17
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: P

Ja! Det är härligt! Och idag sken solen riktigt ordentligt så snön smälte med rask takt. Blev alldeles våt om skorna...

Kram

2009-03-17 @ 22:26:44
Postat av: Åsa

Ja, det måste ju vara jobbigt att svara på alla dina kommentarer!!

2009-03-18 @ 16:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback