God morgon!

eller em, kanske man ska skriva (; jag sov iallafall till elva, riktigt skönt! vaknade av en liten siameskatt vid namn måns som stod och gnällde utanför dörren, kelsjuk och ville pussas. när jag öppnat dörren så hoppade han upp från golvet till min axel. helt galen. tur att han inte rev mig! sen fick jag massa pussar av honom (:

nu sitter jag och äter frukost, grönt te i latteglas (te smakar bättre i glas har jag kommit på) juice och två mackor med ost.. väntar på mitt ägg som kokar. får se om jag orkar det, annars är det perfekt som mellis!

ska kika runt lite här och sen duscha, det kommer två familjer och köper stringhyllor idag! den jag fyndade för 120 kr får jag 900 kr för. inte illa pinkat.

ha en jättemysig lördag (: puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Maria

9kr det var tokbilligt, var det länge sedan du köpte dom? Vilken bra blogg, här lär jag titta in fler ggr



//Maria

2009-03-07 @ 14:40:46
URL: http://mariaochhenrik.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh katter är så mysiga, skulle vilja ha en liten som traskade omkring här ;*



visst är det godare i glas :D



vad roligt att du får 900 för den, det är ganska stor mellanskillnad där! jag la precis upp en sängstomme på blocket, nypris var väl typ 1000 har jag för mig, hoppas på att i alla fall få 350 för den. skulle sitta fint i nuläget, verkligen!



ha en fin dag vännen, puss&kram <3

2009-03-07 @ 15:25:04
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

och förresten, din nya header är jättejättefin <3

2009-03-07 @ 15:35:15
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback