God morgon torsdag!

sitter uppkrypen i soffan med uppsatt hår, myskläder och mina älskade duntofflor. dricker grönt ingefära te med citron smak i stora muggen från indiska. utanför snöar det och här inne sitter jag och har mysigt!

har precis ätit upp min frukost. satt och åt länge, ville läsa mina favorit bloggar och starta dagen i lugn och ro och det var precis det jag gjorde! vaknade för en timme sen och nu ska jag strax sätta mig och plugga! vid elva går alexander upp och sen åker vi på möte vid ett tiden. sen hem, laga middag, åka och träna och sen ska jag fortsätta plugga!

kvällen består av; plugg, läsa twilight boken (som också är till engelskan) titta på tv/film och sen sova.

likabra att sätta igång då (: hoppas ni får en jättebra dag! puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas du får en fin dag gumman <3

2009-03-05 @ 10:04:49
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

aw, ingen fara! :)

jag mår helt okej! ;*

idag blir det arbetsförmedlingen nu, snart. och sen ska jag träffa mamma på stan. ikväll blir det kanske te och kortspel med en vän!



Puss&kram <3

2009-03-05 @ 10:10:02
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback