God natt

nu är filmen slut! det blev bedtime stories! mysig film (: ska fixa iordning här och sen går jag och lägger mig. ska upp halv nio imorgon och åka och träffa en livscoach, härligt. ser verkligen fram emot det! sen ska vi (jag & alexander) vara inne i stan vid två tiden och gå på yogahealing. alex får börja, så ska jag besöka ett lunch ställe med ekologiska, nyttiga maträtter, spännande. dom har massa goda nyttiga drinkar osv.

så imorgon blir det en riktig "ta hand om själen och kroppen" dag. på kvällen ska vi bara mysa jag och älsklingen. blir nog film och massa pussar & kramar (: underbart att ha honom hemma i sju dagar och nätter. gud vad vi har längtat! <3

hoppas ni sover jättegott. bjuder på en låt som jag alltid lyssnar på när jag vill bli lite peppad.



sov så gott alla fina läsare, imorgon är det en ny dag med nya möjligheter! (: puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback