God natt!

vi har haft en jättemysig kväll. trotts den sena middagen (: nu har älsklingen bredspacklat tre ggr inne i arbetsrummet, så det är skitfint på väggarna. imorgon ska vi slipa och måla. för det hann vi inte idag! jag går upp nio imorgon och sätter mig och pluggar engelska tills jag storknar och sen vid halv sex ska jag till friskis och träna med min personliga tränare! riktigt kul ska det bli. saknat träningen dom här dagarna! sen hem, umgås med min kärlek och fixa klart inne i arbetsrummet. hoppas på att vi får upp allt imorgon, men det tror jag, sen ska jag inreda :D det är ju det roligaste!

har precis duschat och bäddat rent i sängen! skönt. ny pyjamas och insmord! håller på att värma mina vetetofflor och snart ska vi lägga oss. hjärtat håller på att hänga lakan, sen kommer han med! ska läsa lite i twilight innan vi släcker lampan!

sov så gott allihopa! dröm sött. puss&kram!
 



Kommentarer
Postat av: Erica

Naw va söt du är! Tycker dock att den är lite för stor, vi vet inte vad vi ska göra i ena hörnet i vardagsrummet, inga matchande gardiner osv :D Haha vi har mer eller mindre bara flyttat in, men i nya lägenheten blir det andra bullar! :D

2009-03-30 @ 12:32:43
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt bild!

Förresten, har du dansat mycket? Känner du i så fall till något bra ställe där man som nybörjare kan få dansa fridans?

Ha ha...vet du? Jag använder aldrig nagellack, men nu när jag har det på mig så ser jag att jag knapprar på tangentbordet på ett helt annat sätt. Lite finare och luftigare så där. Som om jag satt på ett fint kontor! hi hi



Kram

2009-03-30 @ 13:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback