halv åtta hos mig

är ett program jag börjat kika på. jag älskar att duka fint, bjuda på middag och framförallt laga mat! och all planering runtomkring då (: så kul!

nyss hemkommen och efter halv åtta hos mig ska jag tvätta av mig sminket, ta ur linserna och hoppa i mjukiskläder. tända massa ljus, göra en stor kopp te och krypa upp i soffan! mysigt! ikväll blir det filmkväll, så skönt! (:

imorgon ska jag till lyra och plugga körkortsterori, sen ska jag till komvux vid halv två och träffa en studievägledare och skriva in mig på några fler kurser.. känner att jag klarar av det då jag pluggar klart engelskan på måndagar! (: jag älskar verkligen att plugga! och att lära mig nya saker! efter det ska jag köpa sista presenten till helena och sen åker jag hem till hjärtat, äter middag och sen kör han mig till helena vid sex tiden. det blir myskväll med gumman, film, spa och annat (: kul! sover över där också.

tog lite bilder så ni får se min nya frilla (: håller ju på att låta luggen växa ut. får se om jag behåller det, eller klipper av den igen.





en liiiten puss (:



måns-mys



han luktar så mysigt! <3





på onsdag har jag tid för att vaxa ögonbrynen, ser ut som en grottmänniska nu ;D



såhär såg jag ut idag.

ska göra en kopp te nu, och mysa vidare framför "halv åtta hos mig"

ha en jättemysig kväll nu, hörs snart! puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

älskade vän! GUD vad du är vacker! <3



hoppas du haft en mysig dag och att middagen var trevlig. och, att kvällen nu blir jättefin den med.



PUSS <3

2009-03-25 @ 20:04:17
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

det kanske kan stämma! ;*

känns i alla fall som att vi tänker ganska lika - bara att du är mycket bättre på att vara positiv, hihi <3



det är faktiskt så. jätteskönt att vara hemma! dricka te och bara vara :)



jag söker lite jobb ikväll, läser om några utbildningar som känns ganska aktuella. och så köpte jag en kalender idag, som jag ska pyssla ihop en framsida och baksida till, och sen skriva i alla saker som jag är nära att glömma! :)



dagen har gått bra, och varit bra. jag älskar solen :)



hur ser din kväll ut?

vad tror du om nästa helg? <3



PUSS <3<3

2009-03-25 @ 20:23:29
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Superfint tycker jag! Du är så söööt :)

2009-03-25 @ 20:56:35
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Petra

Åhh...sötis!

Hoppas din dag varit fin! Jag har dansat och det var så härligt!



Kram på dig

2009-03-25 @ 21:31:44
Postat av: P

Hej igen!



Fin tröja du har! Hi hi. Det var i och med den som jag skrev till dig första gången ju....



Kram

2009-03-25 @ 21:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback