härliga onsdagskväll

hoppas ni mår toppen! jag kom hem för ett tag sen och då var hela lägenheten storstädad. underbara alexander! jag är världens lyckligaste <3 nu sitter jag och håller älsklingen sällskap vid matbordet medans han lagar middag! det blir

Pasta Penne med biff & shitakesvamp som söta anna har lagt ut recept i sin blogg! ser och luktar riktigt gott! jag ska duka snart och tända ljus! sen blir det en mysig candel light dinner och sen ska vi baka (: mysigt! så det blir god fika till filmen. får se vilken vi ska se.

så skönt med en avslappnad hemmakväll med kärleken. imorgon ska jag först ha livscoach samtal, har verkligen längtat efter det. har det varje torsdag och det är så himla spännande och givande! jag lär mig så mycket om mig själv, saker som man aldrig tar sig tid att tänka på annars och sen blir jag mer målmedveten, vilken är riktigt skönt. när vi var på yogahealingen så sa hon att jag skulle träna upp mitt navelchakra.. en punkt strax under naveln, för att bli mer säker på vilken väg jag ska gå.. alltså inte vara så velig. låter skitflummigt och jag trodde inte alls på det. men jag gör övningen varje dag och det hjälper faktiskt. jag känner mig mer målinriktad. skönt (: att en sån simple grej kan hjälpa så mycket. velandet är som bortblåst.. ja nästan iallafall (;

dax för mig att duka och tända ljus! ha en jättemysig kväll allihopa! hörs senare! puss&kram <3




bilden är lånad av anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback