hemma hos bästis

är hemma hos helena nu och myser! det har varit en intensiv dag och det är skönt att äntligen ta det lugnt nu (: vi håller på att laga mat, eller ja, helena lagar, jag står mest ivägen :P snart klart tror jag! ska bli gott! sen ska vi ta en promenad till godisaffären och köpa snask, sen blir det myskväll med ansiktsmasker, film, massa prat och mys <3

hon blev glad för sina presenter också. blev en svart tandborstmugg från cult design, fyra limegröna tallriksunderlägg, limegröna värmeljus och underkläder ^^ hon gillar limegröna inredningsaker (;

klockan 21:00 kommer "monstret" ni vet, han som stängde in sin dotter i en källare i 24 år. det ska vi se på. tragiskt. men ändå vill man se det..

efter lyra och plugg med körkortsteori, åkte jag till huddinge och gick till komvux, besökte världens roligaste studievägledare. hör ju inte till vanligheten att dom flamasar och skrattar (; fick ut mycket av det och nu i april söker jag in till fler kurser! så skönt att komma igång! om fem veckor är engelskan slut och då ska jag läsa två ämnen till på distans innan jag börjar på komvux i augusti.

sen ringde jag mamma, hon kom ner till centrum och så fikade vi, pratade om livet, framtiden och allt och inget. alltid lika mysigt! <3 sen kom alex och hämtade mig. och nu är jag här..

och nu är maten klar (: hörs sen! puss&kram och ha en jättemysig kväll, det ska vi ha!




Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!



Hoppas du har det bra. Vet du, nu är det äntligen helg! Jag ler stort. Jag tror faktiskt att jag ska cykla iväg till blomsteraffären och unna mig ett fång ranunkler. De är så söta!



Kram

2009-03-27 @ 13:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback