Måndag!

god morgon! hoppas ni sovit gott i natt! jag sov som en prinsessa! det var riktigt tungt att gå upp från den varma sängen nyss. alex sover vidare, han är ju ledig idag och lite avundsjuk är jag allt (; men jag ska iväg och plugga och det känns skönt att komma igång! idag är jag inne på min fjärde vecka på engelskan! och det är bara sex veckor kvar. det har verkligen gått fort!

sitter och äter frukost nu, blev två rågkusar med bregott, juice och vata te. ett hälsote. riktigt bra för kroppen! köpte det på stället vi var och fick yogahealingen. jag har verkligen, eller både jag och alex har blivit beroende av att ta hand om våra kroppar.. men det är bara jättebra! (: man mår så mycket bättre!

plugg idag alltså! sitter till två, sen åker jag till coop där alex möter upp mig så handlar vi och sen åker vi hem. ingenting inplanerat ikväll, bara mys, fixa här hemma, blogga och kanske film (:

ska kika lite bloggar nu och äta upp min frukost! ha en jättemysig dag allihopa! ta hand om er, puss&kram! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback