morgon

uj, sov visst en halvtimme längre (: skönt! sitter i pyjamas och det tänker jag göra ett tag till. nu blir det frukost med smörgåsar, te och yoggi. och tända ljus såklart. det är ett måste här hemma! sen plockar jag fram engelska böckerna och gör klart det sista! idag ska jag även läsa 20 sidor i twilight, eftersom jag inte läste igår.. men men (; jag valde ju att baka istället. haha. (marielle, recept kommer under dagen)

solen skiner utanför, helt underbart! jag vill gå ut på en promenad, får se om jag hinner. för idag är det lite mycket att göra (som vanligt) först plugga mellan 11 - 14, laga middag mellan 15 - 16, äta, åka till barnmorskemottagningen.. tar med mig träningkläder dit, för sen åker jag och spinnar! heja! (: sen blir det myskväll! med film och allt vad det innebär.

men NU - frukost och plugg! hörs sen. ha en underbar dag nu! puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Fanny gumman

Hur mår du? Tänkte bara säga att jag har startat en blogg och länkat dig, hoppas det är okej? ;) Säg till annars för då tar jag självklart bort länken.



Kramar Sandra

2009-03-24 @ 11:11:22
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aa det kommer bli jätte fint. Jag jar har insett att vi har ganska lika smak. Vitt vitt vitt :)



Puss och kram

2009-03-24 @ 12:29:13
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

jag (vi) såg twilight i helgen och jag blev alldeles kär! har hört väldigt mkt positivt om böckerna också så jag kanske får ta och läsa dom nån gång =)

kram

2009-03-24 @ 12:39:19
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

hej gumman! men nej, bli inte orolig :) Jag har en väldigt "konstig" kropp så det är antagligen därför dem inte är sköna för mig :) synd att jag inte va lika smart som du o testade dem hemma med lapparna haha, då kunde jag åtminstone lämnat tillbaka dem från vero moda (har inte gina här). hihi. kram kram

2009-03-24 @ 14:12:36
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja! folk har skrivit överskottsbolaget, så jag får nog ge mig dit och kika?

2009-03-24 @ 14:14:36
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Petra

Här hemma går Katie Melua varm ur högtalarna. Skivan spelas om och om igen. Härligt! Måste nog kolla in nya skivan också. Tror jag kikat in minst tusen gånger på bloggen idag...knäppisjag...men jag har SÅÅ tråkigt och vill fly undan mina måsten ett tag. Sitter med början till en uppsats. Det är kul att skriva, det har jag alltid tyckt, men det är det där med att försöka komma igång bara som kan vara så segt. Så tänker jag att...jag tittar in hos Fanny ett tag istället! Kakorna ser lovely ut. Men jag ska INTE baka istället för det som jag måste göra, men jag är expert på sådant annars. Nej...pli på sig! hi hi



Ta hand om dig fina.



Hoppsan! Det gick förmodligen inte att skicka. Får försöka igen...i värsta fall har du ett antal kopior av detta inlägg...sorry sorry...Först gör jag massbesök på bloggen din sen bombarderar jag dig med mina inlägg! Blir snart besöksförbud...hi hi

2009-03-24 @ 16:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback