natti natt

nu har vi haft mysigt i soffan med film, tända ljus och te i latteglas. jag ska föna håret och packa lite inför hotellvistelsen imorgon (: ska bli så himla mysigt! älskar att vi unnar oss vardagslyx såhär. kommer inte skriva så mycket imorgon, vi kommer åka hemifrån vid halv elva, jag har ett halvtimmes möte på lyra och alex följer med, sen åker vi in till stan, går på något mysigt fik, besöker lite affärer (bla granit och ordning & reda) jag vill kika på inredning och förvaring till arbetsrummet. sen vill nog honey kika på lite högtalare kan jag tänka mig (; vid 15:00 checkar vi in på clarion hotellet och byter om till badkläder. vi ska bada i den 38 graders varma poolen högst uppe på taket. så häftigt! sen blir det spa och bastu. hoppas att det är samma bastu.. antagligen inte! sen ska vi fixa oss iordning. vi har bord bokat på en mysig restaurang vid halv sju. har bordet till halv nio och då åker vi och hämtar ut biobiljetterna och ser på film och äter popcorne (: sen hem till hotellet och mysa gärnet. upp på lördagsmorgonen och äta lyxig hotellfrukost. vid tolv måste vi checka ut, så det blir lagom (: sen får vi se vad vi hittar på på söndagen.

imorgon fyller världens bästa helena 24 år. gud vad gamla vi börjar bli gumman. helt galet. STORT grattis till dig! jag ringer dig imorgon och sjunger (;

nu ska jag föna håret och packa väskan! läsa i topp hälsa och bara njuta av att slippa somna ensam. underbart!

puss&kram fina ni.



bilder från clarions frukost! gott med graipfruit. det äter vi ofta här hemma också.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som ni kommer få en underbart härlig helg!



Skrivaren som jag har är en HP Photosmart C4580 Wireless!

2009-03-13 @ 09:13:53
URL: http://hannasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback