överaskning!

jag planerar för fullt för min "lilla" överaskning till alex. jag bestämde redan när jag började jobba extra att pengarna skulle gå till mysiga saker som jag och alex skulle hitta på och här är det första vi gör för dom pengarna (:

så först ut är imorgon (om nu dom har tid imorgon, dom skulle återkomma) blir yogahealing, det är perfekt när man är stressad, som alex oftas är och nu har dom introduktionspris för 490 kr för 55 min.

såhär står det:

De flesta av oss känner intuitivt att allt levande hämtar sin kraft från ett större energiflöde. Ordet healing härstammar från samma ord som hel, hälsa och helig. Yogahealing -Sat Nam Rasayan-är en healingform som finns inom kundaliniyogatraditionen. Den ger djup avslappning till kropp och sinne. Spänningar reduceras och obalanser får en möjlighet att läka ut. Kroppens självläkande förmåga aktiveras. Efter ett inledande samtal med terapeuten ligger man fullt påklädd under filt och vilar. Efter behandlingen får man med sig en övning , meditation eller liknande, att fortsätta med hemma som stöd på vägen mot hälsa och balans.

tyvärr hade dom inte tider på söndagar, endast torsdagar. så vi får se om det här blir av annars håller jag mig till mina andra planer bara. uppdatering: dom hade tid så vi ska dit 14:45 :D mysigt!

på söndag ska jag be alex packa en väska med lite kläder och badkläder. vi ska nämligen tillbringa natten på ett av de finaste hotellen i stockholm. det heter clarion sign hotel och har massa coola möbler som "ägget" mm.. kul att se. och riktigt mysigt! högst upp utan tak har dom en stor pool och spa område. vattnet i poolen ska vara 38 grader har jag för mig. riktigt skönt ju! (: vi checkar in på hotellet runt tre och sen ska vi äta på restaurang och gå på bio!

mysigt va :D jag längtar och alex är skitnyfiken.. (han vet alltså inget än) och det här inlägget får han inte läsa (;

puss&kram!












Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vilken tur han har som har dig som partner! det låter ju verkligen som en otroligt härlig grej! :)



vad kostar hotellet? :)



Puss och kram <3

2009-03-11 @ 19:03:14
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback