segis torsdag!

idag är jag riktigt seg! måste ha varit för att jag somnade så sent. det finns så mycket att pyssla med just när man ska sova..! (: jag och lucifer (våran ena katt) sitter och äter frukost! jag orkade inte fixa mer än ett glas med yoghurt.. men det är lugnt, jag har lunchlåda med mig idag! (: lucifer älskar youghurt och såklart får han lite på en tallrik också! <3

torsdag idag alltså, en dag till helgen! skönt! fast jag har ju haft "helg" sen i tisdags, eftersom jag hade pluggmaraton i början av veckan. ska fortsätta så. riktigt skönt att inte ha det hängandes över sig. och sen har jag twilight boken som ska vara utläst om några veckor. så det får jag sysselsätta mig med idag. ska ju på livscoachs möte och sen hämtar inte alex upp mig förens runt två, så det blir perfekt att läsa då! och äta min lunch!

nu är hotellet som vi ska bo på betalat och så. bion är bokad och yogahealingen som vi ska på idag är också inbokad nu ska jag bara ringa och beställa bord till oss på restaurangen. och sen är det klart (: ska bli så mysigt! längtar!

ska stoppa i linserna nu och sminka mig och klä på mig. har ingen aning om vad jag ska ha på mig.. klänning kanske.. någon stickad och leggings.. mcboots och ja, det blir väl dunjackan också ^^

ha en underbart bra dag! så hörs vi runt middagstid (: puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha vad söt du är! jag tror verkligen inte att du är en gubbe vännen <3

och att jag säger att jag är blyg, går nog mycket av "vana", de senaste "nya" människorna jag träffat, har det gått jättelätt att snacka med :]

300, det är ju jättelite! men ändå, när jag har en inkomst vill jag ge dig hälften av det ändå ; men, skulle vi kunna avvakta litegrann? min syster ska komma hemåt någon helg däromkring / vi ska åka till henne, måste kolla upp läget. :)



hoppas du får en jättefin dag!

jag ska ringa min gamla skola, så fort min röst vaknat till liv ;




PUSS <3<3

2009-03-12 @ 09:46:03
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Tanya

Hoppas du också får en fin dag! =) Det är solsken och personer som du, som skiner upp min vardag =) (å ja vi har underbar sol här idag, så det här kommer bli toppen!)Kram

2009-03-12 @ 11:53:41
URL: http://datsmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback