silver

såhär ser silverfärgen ut på sprayburken. och det är precis den färgen vi ska ha med på väggen. hoppas det blir bra :D

mjukisdockan, idag 14:44

Hej! :) måste bara fråga dig.. jag håller på att måla ränder på en vägg och har precis målat en rand i silver (sadolin moon) men den ser så himla mörkgrå ut. vad använde du för silver färg? tacksam för svar :D kram!

Cia40 svarade idag 17:24:

Hej mjukisdockan!Jag har använt billack,sprayfärg,kromfärgat blank, var den som var bäst tyckte jag, jag sprayade upp färg i en burk och målade med pensel. Jag använde silverfärgen til de smalaste ränderna för man får vara försiktig då denna färg torkar snabbt, rolla inte, utan pensla försiktigt....Mvh Cia:)

haha, så himla roligt, läste svar på styleroom nyss. och kunde hon, jag då kan jag (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback