små små kakor i ugnen.

åh va kul att baka :D jag älskar det! rogivande och så känns det som man är fem år igen när man får stå och kleta med smör, deg och mjöl. mm, skoj! såklart har jag bra musik på också. taylor swift är en ny favorit, speciellt hennes nya "ypu belong with me" så bra (: sjunger så halsen blir hes. tur för mig att våra tjocka väggar hindrar våra grannar. jag sjunger ganska ofta..! lägger upp låten här nere (: riktigt bra måbralåt! man blir glad när man lyssnar på alla hennes låtar tycker jag!

jag håller på att baka som sagt, två olika kakor. jättegoda kolasnittar och sen hallongrottor! mums! har inte smakat ännu. men det ska jag snart, det blir ett glas mjölk och nygräddade kakor. gott!

ska snart göra mig klar för sängen. ta en dusch och tvätta håret, föna det och smörja in mig, ny pyjamas och sen hoppa i säng och läsa i topphälsa. jag läser varje litet ord i den tidningen. fick den för över 2 veckor sen och jag har inte ens läst hälften. (: har över 40 inredning och måbra tidningar som väntar på att läsas. underbart! kvällarna är räddade!

ha en underbart mysig kväll fina ni! puss&kram <3






Kommentarer
Postat av: Johanna

fina du, vet du hur jag drar in dina ord till mig? du säger så bra saker, så kloka saker, och så otroligt fina saker! och jag släpper inte dig heller, definitivt inte! du har kommit att betyda väldigt mycket, trots att jag inte ens har träffat dig!



jag har klivit in i butiker och presenterat mig. men aldrig placerat mig SÅ långt fram, med en sån hälsning! och det känns som att jag är för feg för det :/ men jag borde, jag vet bara inte hur jag ska framkalla det modet ur mig!

tror du jag skulle få något om jag kom till dig, och du tog mig med till dina kontakter? <3



Tack igen, UNDERBARA du <3

2009-03-23 @ 22:38:10
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad blir det för kakor förresten? <3

2009-03-23 @ 23:15:57
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback