snart slut..

.. för idag alltså (: jag är trött. fast ändå vill jag ta vara på att ha den här kvällen. har läst i boken jag köpte häromdagen, "MVG i allt" och det är som författaren skriver i början av boken "jag ska få din hjärna att alltid vara hungrig efter att nå högre, vilket komer att skapa en inre drivkraft av att aldrig vara nöjd, som i sin tur hela tiden kommer få dig att ta dig frammåt.."  ja, jag erkänner att jag var nära på att ta upp engelska boken, haha. men nu är det helg! (: men man blir otroligt peppad av boken!

1,5 timme senare..

nu har jag pratat med min mamma i telefonen i 1,5 timme, mitt öra är varmt..!

dax att hoppa i säng, blåsa ut ljusen och tacka för idag! (:

have sweet dreams boys and girls I am living mine.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback