snart sova

hej på er! hoppas ni haft en jättemysig kväll, det har jag verkligen haft! har legat i soffan och tittat på det ena programmet efter det andra, druckit hallonsmoothie och ätit några mackor. duschade innan DH och prövade det nya schampot som jag köpte Loreal Vitamino Color Shampo, luktar skitgott och håret blev toppen av det. ska köpa balsamet också!

är inte så trött som jag trodde att jag skulle vara nu efter träningen, så jag ska gå och lägga mig och läsa snart och innan det ska jag bädda rent i sängen. skönt att hoppa ner i sängen nyduschad med nya sängkläder, så skönt!

idag har inte varit en bra bloggdag, det märks nog. men så är det, vissa dagar är det mer och vissa mindre (:

sov nu så gott, så hörs vi imorgon igen. puss&kram <3




Kommentarer
Postat av: johanna

gumman, det är bara sanna ord. du är en så otroligt fin vän, du är värd allt det bästa. jag är så glad tt jag hittat dig, och att du finns där för mig. det gör mig otroligt glad att du finns där om jag behöver någon att prata med. <3



har just nu en liten vinkväll med en vän. ska snart ta en nattlig promenad i knarrande snö, innan vi ska sova. det är fint med vin, och det är fint med knarrnade snö och natt.



imorgon eftermiddag/kväll ska jag ta tag i livet igen, och även läsa dina otroligt bra inlägg som jag missat1!



puss vännen <3

2009-03-11 @ 01:52:23
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback