soliga torsdag!

god morgon! (: hoppas att ni sovit gott! det har jag! nu sitter jag i vardagsrummet och äter mina mackor med kalkon och ost och ett glas juice. katterna sitter och solar överallt. dom är så söta (: underbart med sol! solen lyser bara in hos oss på morgonen, sen är det skugga, vilket vi uppskattar. det blir så fruktansvärt varmt annars på sommaren. huset som ligger mittemot vårat deras lägenheter har sol hela dagen.. hu. vårkänsla i kroppen får man hur som helst! (:

om en halvtimme ska jag gå till bussen, så nu har jag några minuter på mig att kolla mejlen.

hoppas ni får en underbar dag! jag kommer hem vid tre tiden, sen åker jag till helena vid sex.. så vi hörs senare (:

ta hand om er, puss&kram!





Kommentarer
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Lyckos er! Vi får ha persiennerna nere på sommaren när det e som varmast! Inte så kul.. men hellre det än att ha kokhett inne :)

kram

2009-03-26 @ 13:04:19
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback