sovdax

nu är jag påväg i säng! ska bara duscha och tvätta håret, jag vet hur seg jag är på morgonen ^^ så det är lika bra att fixa det nu! fönar håret torrt innan jag lägger mig, inte kul att vakna upp imorgon och se ut som ett troll i huvudet (;

imorgon pluggar jag mellan 10 och 12, sen åker jag hem, umgås med älsklingen, vid 14:40 ska jag möta upp barnen och åka hem till dom, äta mellis, leka, laga och äta middag och sen åker jag hem vid sju! då ska jag plugga vidare, eftersom jag inte hinner plugga mer än två timmar på dagen. skulle egentligen ha stannat och pluggat till två, men då hinner jag inte mysa med alex och det vill jag inte missa. han åker ju till jobbet sen när jag är och jobbar! så plugga på kvällen är helt klart värd för att få spendera någon/några mysiga timmar med honom <3

filmen var helt underbar, precis som du sa johanna. changeling. den måste man bara se. jag satt fastklistrad i 141 min. så otroligt bra film! den måste jag köpa!

ska ta och hoppa in i duschen nu. så jag kommer i säng någon gång (: hoppas ni sover gott i natt!

hörs vi imorgon igen. puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

men du, att vara troll är bara charmigt sådär på morgonkvisten ;* jag brukar köra på den grejen, då jag är alldeles för lat för att föna håret de gånger jag duschar på kvällen :D



det låter som en fullspäckad morgondag, hoppas man hör någonting från dig <3



åh, visst var den otrolig! man satt helt fängslad när man såg den! jag måste också köpa den, verkligen! har en liten lista med filmer som jag någon gång ska äga!



sov gott vännen, puss&kram <3

2009-03-08 @ 23:54:29
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

hej vännen! guuud vilken fin design du gjort nu! lite roligt för den bilden på hjärtanen har jag också använt i en header en gång, fast jag använde den aldrig :) önskar jag med kunde göra designer men jag fattar ingenting om koder o sånt hihi.

kramen

2009-03-09 @ 01:57:58
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

svar på din kommentar; tack för att du skrev vad du använder för hårfärg:) kanske om jag färgar det mörkbrunt först? fast jag vill ju ha så lite slitage som möjligt på håret förstås... well, kanske ska låta den va fin i ditt hår bara helt enkelt hihi :)

kram

2009-03-09 @ 04:06:14
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback