städa!

jag har precis kommit hem, va kallt det var ute idag. burr. gick som en stel pinne till och från bussen i kalla reebok freestyle hi och luvan över huvudet. men fram kom jag, och även hem (: nu är det HELG! gud va underbart. jag bestämde mig för att börja städa här hemma innan alex går upp, så vi har ännu mer tid till att pussas och mysa sen (:

har precis satt på en maskin med färg tvätt, och plockat ur diskmaskinen, nu ska den bara fyllas på, sen ska jag tvätta fönstrena. jättesmutsiga! så nu är det verkligen på tiden. (:

idag är det bara slapp på schemat! underbart. och så himla mysigt att alex är ledig och är det i sju dagar nu (: imorgon sätter vi igång och renoverar, men ikväll är det soffmys med sista let's dance och god mat, tända ljus och massa kramar och pussar tätt in till varandra. så mysigt! <3 (:

ska fortsätta nu!

hoppas eran fredag blir supermysig! puss&kram (:



avgudar dig älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback