sushi.

sitter och smaskar i mig min middag. ja, jag är ensam ikväll som ni vet och alex var gullig och köpte sushi till mig! väldigt tråkigt att laga middag till sig själv tycker jag! och vi har ett av det bästa sushi ställena här där vi bor. riktigt gott är det!

jag har innan jag satt mig och åt målat tre ränder till. ska bli spännande att se hur silverfärgen blir. måste måla ett lager till. sen ett lager till på dom andra, sen tar jag bort tejpen (:

om två timmar börjar let's dance och det ska bli mysigt att titta på! ska poppa popcorne och duscha innan det också. nu ser jag ut som en hej kom och hjälp mig med mitt ruffsiga hår. luggen är på ända och trött ser jag ut också.. fotade lite så ni får se vad jag menar (;

nu är middagen uppäten och jag ska fortsätta inne i vardagsrummet! ha en supermysig kväll kära ni <3 puss&kram!



att glida runt i makens tröja är det bästa som finns (; speciellt när hans parfym är påsprayad!





osminkad förutom lite färg på kinderna, annars ser jag verkligen ut som ett lik. påväg till sushi house!



Kommentarer
Postat av: Johanna

åh du är så fin fanny! och erat sovrum är så fint, och era katter. och kvinnan o mannen på dörren är tjusiga! :]



och - jag hoppas att du får en fortsatt mysig kväll!



puss&kram <3<3

2009-03-06 @ 18:36:46
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag tycker du är söt! ( : Ser naturlig och glad ut!

Fina glasögon också...



Kram

2009-03-06 @ 18:42:16
Postat av: Petra

Har du nyfärgat hår nu månntro? Jag är lite sugen själv. Hade en period när jag var yngre då jag typ färgade det hela tiden! Har varit lugnt några år, men kanske kanske man skulle testa en toning...Ja...det får vi la se...

2009-03-06 @ 18:44:45
Postat av: Pieces of Jen

Åh du e ju lika fin osminkad o behöver tvätta håret hihi för det syns verkligen inte.. själv ser man ut som om man tappat olivolja i håret om jag inte tvättar det på 2 dar :P

Tänkte höra vad du använder för hårfärg? Märke o färg. e lite sugen på just den färgen du har.

kram

2009-03-06 @ 21:56:27
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: tessan

Är det nya glasögon gumman? Dom ser nya ut? Du är jätte fina i dom. Dom passar dig utmärkt! :)

Hoppas du annars mår bra?

Vi har inte hörts av på länge :(



puss och kram

2009-03-06 @ 23:13:15
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback