th elove of my life

du rör med dina handflator mot min hud, andas, pussar viskar mig i nacken, hur mycket du älskar mig, hur vacker jag är. har aldrig träffat någon som gråter för att han älskar mig så mycket. det gör du. du är är den modigaste killen jag någonsin träffat, du vågar visa dina känslor för mig. du vet vad en tjej vill ha. åh ni anar inte hur glad han gör mig. hur han får mig att skratta tills jag gråter. hur han ler och tittar in i mina ögon med dom där bruna stora ögonen. hur han omfamnar mig på stan och hånglar upp mig mot en vägg. hur alla andra bara försvinner och bara han och jag finns i hela världen. hans ord, hans beröringar, hans värme, kärlek, hans sätt. jag älskar varje centimeter av hans personlighet, varje centimeter av hans kropp. han får mig att må bra. jag är lycklig. jag är glad att vi gav varandra en chans. sagan om oss är underbar. han är perfekt för mig. mm perfekt är rätta ordet. det hettar i mina kinder när jag ser honom.

Jag älskar..

älskar att vi är så lika. älskar att sitta och dricka te med honom på kvällen med hundratals levande ljus omkring oss omfamande. älskar att vara naken & nära honom och bara andas in hans doft. älskar när han jagar mig i mataffären och fångar mig och kittlar mig. älskar när han lagar mat till mig och masserar och pussar över hela min kropp. älskar när han säger så fort jag öppnar ögonen på morgonen att jag är det vackraste han sett. älskar när han skickar sms bara för att säga att han älskar mig av hela sitt hjärta. älskar att bo med honom. älskar hur han behandlar och respekterar mig. älskar när han köper blommor till mig och skriver gulliga lappar och sätter upp på spegeln i badrummet. älskar när han håller min hand när vi åker bil. älskar när han målar mina tånaglar och rakar mina ben. älskar när han säger att han avgudar mig. älskar att han ger mig så mycket bekräftelser. älskar att han tycker att jag är smart och duktig i allt jag gör och säger. jag älskar honom och allt han gör och säger helt enkelt.

du är det bästa som någonsin kunde hända mig alexander.


The world was on fire
No one could save me but you.
I never dreamed that I'd meet somebody like you.


det här skrev jag ibörjan när jag och älsklingen träffades. älskar dig lika mycket idag, nej, ännu mer. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback