Today

Känsla: glad och ett inrelugn!
Har: varit och pluggat i sex timmar, tagit en omväg hem för att få promenera i solen, monterat en skrivbordslampa och sorterat papper i mappar, nu ska det bli ordning & reda (:
Ska: fixa klart det sista i arbetsrummet och steka nyttiga pannkakor! titta på DH kl 21.00 och mysa med hjärtat!
Borde: allt som jag borde är redan gjort, så ingenting (: kanske städa upp alla dammtussar här :D
Kläder: just nu: svarta mjukisbrallor i ganska tight modell och ett randigt linne! allt från H&M
Längtan: sommaren! bada, grilla, åka på våran bilsemester, börja plugga mer m.m.
Önskan: att alla jag älskar ska må så bra dom bara kan!
Dagens sämsta: att jag är riktigt trött nu, jag behöver energi :D
Dagens bästa: världens bästa alexander <3 är ledig och här hemma!



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

tack snälla! ja så känner jag också, att jag kanske aldrig kommer börja plugga ju längre tiden går, men samtidigt... är det nåt jag vill här i livet så är det att bilda familj, det är min största prioritering i livet och jag väljer barn framför utbildning alla gånger. Fredrik ville ju också ha sin utbildning klar först, precis som ni, så det är ju himla skönt att han blev klar innan han är 25 så vi ändå kan leva våra liv tillsammans som vi båda vill på våra egna vis =)



kram!

2009-03-31 @ 19:54:19
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback