1 år sen.

fick ett sms från tessan om att idag var det minsann ett helt år sen hon, helena och my kom och hämtade mig när jag trodde att jag och alexander skulle flytta till våran bostadsrätt, men så feeel man kan ha (; vi åkte in till stan och fick varsinn helkroppsmassage i en timme, bowlade, kutade runt på stan i en jättesnygg tröja.. not. hah. en grön stor t-shirt med ett foto på mig och alex som vi inte såg kloka ut på.. så stod det "världens snyggaste par" sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning och gick ut och åt på garbo (en jättemysig restaurang) sen stannade vi kvar där och dansade långt in på natten. en jättebra möhippa! och nu har det gått ett helt år. helt otroligt vad tiden går fort. jag är glad att jag slapp gå runt i clowndräckt och rosa peruk som alexander fick på sin svensexa, hahaha.





Kommentarer
Postat av: Mysan

åh, vad kul vi hade:) men idag r det också ett år sen vi sågs:(

<3<3

2009-05-10 @ 01:16:47
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback