1 maj.

tiden går verkligen fort.. snart är det ju julafton (; vaknade nyss och har gjort frukost som jag sitter och mumsar på. ann smsade mig i går och vi bestämde att vi ska fika idag i farsta, så vid halv två hämtar hon mig. mysigt! ska försöka hinna färga håret innan också.. för nu behövs det verkligen! ska bli rödtopp igen (; jag är mellanblond egentligen och det gillar jag icke..! passar bättre i rött med grönbruna ögon.. mm (: så jag får nog skynda mig på en aning..

efter farsta åker jag hem och fixar lite här hemma. ska framkalla foton, måla några ramar svarta och sätta in foton i olika ramar. ska fixa med en tavelvägg alltså! (: vet inte vart jag ska ha den ännu.. tror det blir en lite mindre här inne i datarummet och sen en i hallen. får se (:

nej, nu ska jag dricka upp mitt te och sen fixa färgen i håret! hoppas ni sovit gott? (: ha en underbar 1 maj! hörs mer sen!

puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback