ännu en..

Favoritcafé: choklad koppen och cozy
Favorittidning: topp hälsa & plaza interiör
Favoritplagg i garderoben just nu: mjukisbyxor. haha.
Byter gärna garderob med: jag är riktigt nöjd som det är (: annars mysan. vi har samma smak.
Vanligaste färgen på mina kläder: grönt och svart.
Sminktips till allmänheten: brukar alltid dra ett streck vid ögats yttekant, det förlänger ögat och sen mycket sotat.
Mitt rum kan beskrivas som: våran lägenhet ser ut som ett uppslag i ett inredningsmagasin.. (det är det alla säger..)
Mig själv med tre ord: frammåt, stark, glädjespridare.
Jag tränar: gym, spinning, core, yoga.
Jag ville bli när jag var liten: inredningsarkitekt sen jag var 9 år.. (:
Nu vill jag bli: livscoach, projektledare, inredningsarkitekt, skriva böcker.. inte bestämt mig!
Humör just nu: har en mysig känsla i kroppen (: så jag mår bara bra!
Är det nåt du absolut inte äter: jag provar alltid, men inte ostron sen gillar jag inte korv!
Hur många kuddar sover du med: vi har tre st i sängen, jag har två.. mohaha.
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska.
Sparare eller slösare: sparare, men köper absolut saker iallafall (: men som jag verkligen behöver/vill ha.
Bästa film: uptown girls och crazy beautiful!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två (:
Bio eller promenad: båda är ju så mysigt..
Är du kittlig: om jag blir fasthållen och kittlad blir jag farlig, haha.
Största svaghet: kommer inte på någon.. har arbetat bort alla svagheter jag hade.
Det här är jag bra på: att vara mig själv.
Chips, morötter eller godis? smågodis!
Stökigt eller välstädat? mycket prydligt och nästan kliniskt rent. vi är pedantiska här hemma. (;
Kaffe, te eller inget? te helt klart. jag mår illa av kaffe.
Har du en besatthet? jag är besatt av alexander (;



Kommentarer
Postat av: Mysan

haha jag kan inte äta korv längre:P

2009-05-28 @ 20:09:57
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback