beställning.

whiii. har fixat beställning på både massa velourtyger i randigt, prickigt mm från en leverantör och nu även bestämt namn på kläderna. ska alltså börja sy barnkläder om jag inte nämnt det här?! kanske bara plågat alle och mina kompisar med det (: hur som helst. så är leveranserna påväg hem till mig och även en blankett till patent och registreringsverket är inskickat. för ingen får ju ta mitt braiga namn...! jag har sytt massor innan och jag kom in på en utbildning för att bli sömmerska/egen företagare.. men jag träffade alexander och flyttade aldrig till malmö. nu har jag ju kommit på att det faktiskt inte behövs en dyr utbildning utan bara lite hemmapill med symaskinen (: åh fyfan va roligt. jag har tusen idéer i skallen. våra barn kommer ha riktigt unika kläder (;

såhär ser namnlappen ut som jag lagt in en beställning på. kommer komma 50 st till att börja med, så får vi se hur det går. det blir väl till att börja sälja på tradera och sen om det går bra är mitt mål (ett av dom tusen jag har) att öppna en webshop med coola och unika barnkläder.



det är alltså tyglappar som man syr på kläderna man designar och syr. det gröna fältet är bara där för att jag vill dölja namnet till patent och registreringsverket har registrerat mig... (:



Kommentarer
Postat av: Johanna

men gumman! nu blir jag jätteglad för dig IGEN! vad kul att du ska börja med det! du har så många bollar i luften, och jag är så otroligt imponerad över att du klarar det så himla bra som du gör! <3



har du läst att jag troligtvis ska starta en enskild firma med mitt fotande? :)



åh, vad mysigt det lät! vad ska ni hitta på? :)



JA, det måste vi! förlåt! jag har haft så mycket tankar ivägen och överallt. mitt liv känns så rörigt mitt i all arbetslöshet och allt vad det är. men ses ska vi! det MÅSTE vi! <3 saknar ju dig med!



PUSS hjärtat <3<3

2009-05-18 @ 20:08:29
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh jag ska lätt shoppa av dig ;)

2009-05-18 @ 20:16:13
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Caroline

Självklart! Du verkar otroligt kreativ så jag är säker på att du kommer göra fina kläder :)

2009-05-18 @ 20:25:52
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Petra

Å vad mysigt. Det finns så otroligt mycket fint till barn. Ibland kan jag undra varför de inte finns i större storlekar också...( :

Och randig velour är superfint. Vilka färger har du beställt?



Lycka till!

2009-05-18 @ 20:33:58
Postat av: Johanna

blicka framåt låter bra <3

åh, vad har du mer för drömmar? nu blir jag nyfiken!



det jag tänkt mig är att bara, skaffa f-skattesedel så att jag HAR om och framförallt NÄR jag får små eller större uppdrag. Porträttfoto av olika slag främst. eller, ALLT inom foto, egentligen! så fort jag har pengar ska en hemsida upp, med portfolio och priser och sånt där. det är egentligen ganska oklart ännu. imorgon ska jag träffa en man som hjälper unga med att starta eget, ska visa honom lite olika porträttfoton och några inom kategorin "övrigt". :)



jag mår väldigt bra trots omständigheterna. försöker tänka att när det väl vänder för mig - då vänder det ordentligt och kraftfullt! :)



PUSS <3<3

2009-05-18 @ 20:35:10
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vad spännande, hör av dig när du sytt något så gör vi gärna gratis reklam på vår blogg. Vi har typ 6000 mammabesökare varje månad :-)

2009-05-18 @ 22:22:38
URL: http://www.metrobloggen.se/smilla
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Men så spännande! Är det ekologiska tyger månne? :) Hojta till om du behöver en fotomodell i form av prinsen! ;)



Kramalin

2009-05-19 @ 08:42:14
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Gina

Men oh Fanny! Haha,JAG blir stolt över dig! Fan va du är grym gumman! & här har du en kund redan, min lilla kille kommer handla kläder av dig! Massor av kramar & hoppas du får ett par fina dagar med din vän. (& hade jag sett inlägget med din planch så hade jag lätt köpt en,den är ju supersnygg & BRA!) KUL att du ska få sälja den där.



Det är nu du ska säga..."Det går BRA nu"

2009-05-19 @ 18:31:30
URL: http://hosgina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback