bio

snart ska vi gå iväg till bion (: vi ska se filmen som alla pratat om.. män som hatar kvinnor, får se om den är bra (: har precis varit ute och grillat, satt på en filt och drack cider och myste! idag har det varit en lugn dag,. vi har bakat rabarberpaj och ätit den med vanilj visp. riktigt gott! (: sen har vi mest bara myst runt. var hemma hos mysans storasyster och hälsade på och nu ska vi som sagt på bio. tror filmen är runt 2,5 timme, så det blir nog hem och sussa sen. imorgon är det redan fredag och mitt tåg hem går vid åtta. ska bli jättetråkigt att åka härifrån ): men my kommer till mig om tre veckor igen! så så länge behöver vi inte sakna varandra! ska bli så mysigt att få krama om min älskling igen. varken han eller jag är särskilt bra på att vara ifrån varandra. det gör ont i hjärtat ): så det ska bli jätteskönt att få komma hem!

nu ska jag fixa iordning mig lite innan vi går till bion. hoppas ni får en jättemysig kväll, det ska vi ha (: puss&kram <3

ps. knäckebrödslådan är köpte på mixhuset i hässleholm.(: ds.



Kommentarer
Postat av: emily

Vad duktig du är som kan spara. Haha jag fixar inte. Jag hade 180 kr kvar att leva på fram till den 25 för en vecka sedan (fattig student), och jag gick och köpte sushi för 160 kr. Haha riktigt ogenomtänkt impulsköp, så nu har jag levt på havregrynsgröt 3 ggr om dagen :P Önskar att jag kunde bli lite mer som du, du kanske skulle hålla en kurs i hur man gör för att kontrollera sina impulser? Hade varit uppskattat från min sida :D

2009-05-22 @ 12:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback