dagens..



 



bilderna är tagna tio minuter efter jag gick upp.. därav den snygga ruffsfrillan.. (: kompisen på hakan vill inte försvinna så den får ni också stå ut med. så är det när det är den tiden på månaden ^^

jag har hur som helst på mig:

klänning från h&m trend. den gråa klänningen är ihop sydd med tröjan (: jättemysig och fin på samma gång. och sen svarta leggings. hade på mig guldskor från skopunkten och bikerskinn jackan. nu ska jag snart hoppa in i duschen. mätt och var tvungen att vila lite (: vi åt en jättegod sallad till middag med; sallad, körsbärstomater, majs, gurka, grillad kyckling och hemmagjord oliv&vinigrätt (heter det så?) och salladskrydda. hade i lite fullkornspasta skruvar också (: mums! efter duschen ska jag pilla med vårat thailandsalbum. måste fixa klart bröllopsalbumet också, kan vara kul att plocka fram när vi får gäster! sen blir det film, mys i soffan, plöja inrednings tidningar och sova relativt tidig idag.. är trött efter nattens bravader och bus. imorgon ska jag in till stan och fika med ida och sen blir det gymmet! juste.. idag är det ju husfruarna.. vilken tur att jag kom på det :D mysigt! dax att duscha och fixa mysstämning i vardagsrummet med te, ljus och uppkrupen med pyjamas (:

hörs sen! puss&kram <3

ps. ursäkta kaoset i bakrunden.. det är borta nu (;


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tycker att du var fin i ditt "ruffs" ;-)



Soffbordet är köpt här ifrån:



http://brasommarmobler.jetshop.se/



Kan verkligen rekommendera dem, gick SNABBT och leveransen kom till dörren, jag behövde inte bära något =)



Kram kram

2009-05-05 @ 20:08:59
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Mirry

Spana in Dagens Fråga på vår söta blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-05-05 @ 20:11:56
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Anna

Fin klänning men den kanske hade behövt sig en omgång med strykjärnet?!

2009-05-06 @ 17:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback