film

vi har precis ätit lassagnen från igår och den är alltid mycket godare dagen efter, så idag var den supergod ^^ jag är jättetrött idag. har både haft gruppterapi i två timmar och sen en timme parterapi med alexander på lyra. huvudet är ganska slut nu om man säger så (: så det ska bli riktigt mysigt att krypa upp i soffan nu och titta på film. ska bara välja en, sen så! blir en kopp te också. gott! (: älsklingen åkte nyss till jobbet och det känns jättetråkigt, men vi ses ju imorgon igen och det blir tusen kr extra nästa månad, så 24.500 kr ut. inte illa pinkat. mamma sa alltid att jag skulle gifta mig rikt, haha. nejdå. med utbildningar osv, så kommer han få ut mer, men visst är det riktigt bra att få ut 24.500 kr efter skatt med bara en två veckors utbildning som väktare. jag är så stolt över honom (: <3

ikväll blir det myskväll delux! ska tända tusentals ljus och sätta mig i fåtöljen och skriva på min bok, har kliat i fingrarna hela dagen, så det ska bli kul. sen husfruarna kl 21.00 såklart och bara mysa runt här hemma, gosa med katterna och pyssla lite (: imorgon är jag ledig och älsklingen med, så vi ska träna, ha spadag och bara mysa! massera varandra och sånt (: mys!

nu ska jag välja film! vi hörs senare! puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback