filmkväll

nu har jag framkallat massa massa bilder, runt hundra st (: fast det blev under hundralappen ändå. bra! ska klistra in massa bilder från våran bröllopsresa i thailand sen när dom kommer i vårat fina handgjorda thaialbum som vi köpte därnere! och några ska upp på väggen (: nu är jag trött på att sitta här och ska göra mig en kopp te, en macka och tända massa ljus. krypa upp i soffan under en filt och bara ta det lugnt, mysa med katterna och titta på film! blir en komedi. sen tror jag att jag ska fixa lite hemma eller så går jag och lägger mig och läser. vi får se (: ska visa er bilden jag ramade in idag också. gör det senare efter filmen (: jag har precis lagt på med älsklingen, vi pratade i över en timme. saknar honom så mycket när han är i väg och jobbar och ikväll hade jag verkligen velat gosa in mig i hans famn. han går av nästa torsdag, så det är bara att gilla läget! vi får mysa på dagarna! passa på så mycket det bara går! <3 var mysigt att få höra hans röst iallafall.

nu ska jag göra mackor och te och mysa runt här hemma!

hoppas ni mår bra? och har en mysig fredagskväll! <3

puss&kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback