fotbad

mina fossingar fryser.. jag glömde mina fårskinnstofflor hos mamma. skandal. för mina andra tofflor är inte alls lika varma ): jag måste förbi henne imorgon och hämta dom. en hel vecka hos my utan tofflor går icke. så många filmer som vi brukar sluka när vi ses.. då måste man ha mysoutfit och det inkluderar såklart mina rosa fårksinnstofflor :D

jag har fortfarande inte packat. varför ska jag alltid skjuta upp sånt där? alexander säger att jag ska göra det som är "måsten" först.. men jag har väl inte kommit ur trotsåldern ännu (; får nog iallafall börja packa nu och sen fixa fotbadet (: med en skön olja och skrubb. myspys. ska måla tånaglarna också. så dom blir fina (:

hörs senare. ska nog krypa upp i soffan med en kopp te och titta på film också innan jag slår igen dom vackra..

puss&kram!



jag har faktiskt en exakt likadan uppblåsbar fotbalja.. köpt på stockhome (:



Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är också bra på att skjuta upp saker! det är ju så lätt att göra det! :P



puss <3

2009-05-18 @ 21:03:00
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback