god morgon!

vaknade halv nio. jisses vad jag vaknar tidigt nu.. när jag var sjukskrivenoch inte hade någonting att pyssla med kunde jag sova till halv två.. ibland ännu längre. det är skönt att inte sova bort hela dagen :D så jag är tacksam!

älsklingen ska på rättegång snart, han ska vittna.. en kille som startade en mordbrand som han tog fast på jobbet. så jag ska göra frukost nu och sen ska jag krypa upp i soffan och kolla på massa filmer, läsa tidningar, dricka te och ha massa tända ljus. idag är det en sån dag som ska tillbringas inne i myskläder. har ni tittat ut? hua :D men så mysigt med sånt väder. hoppas det håller i sig hela dagen. annars är det ju inge kul att sitta inne (;

nu är alla plancherna på perlan living slutsålda. vi tog hem 5 st för att pröva, och dom gick åt redan första dagen. jättekul (: så nu är det bara att beställa fler. jag ska höra med pernilla också.. om skatt osv. för då måste jag ju skriva upp alla summor och skatta. jadijadi.. det löser sig (:

nu - frukost med tända ljus och en trött älskling <3 ha en mysig morgon!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad roligt gumman <3

när jag har mer pengar och allt sånt där (som du hört typ tusen gånger om), då ska jag nog dra till och köpa en sådan! dels för att det är otroligt bra ord, och för att den är gjord av Dig!



PUSS <3<3

2009-05-28 @ 15:09:12
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback