god morgon tisdag!

sovit som en prinsessa i natt, riktigt skönt och jag är utvilad också (: sitter och dricker ett glas yoghurt och ska fylla i det sista frågepappret till livscoachningen medans hjärtat gör frukost till oss (:

sen åker vi vid nio, han släpper mig vid busshållsplatsen och jag åker till lyra och han till väsby och slänger massa skräp! sen möts vi upp igen på dagen runt ett och fortsätter städa hos mamma, phu! men det blir så himla fint så det är det värt! (: och sen ikväll vid sex kommer elinor, alexanders syster över på middag & filmkväll. mysigt!

nu ska jag fixa pappret till lyra och sen äta frukost! hoppas ni får en underbar dag!

puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback