God morgon tisdag!

uj vad jag sovit länge.. fast inte alls många timmar i natt. när man har tjejkväll måste man ställa in sig på att man inte kommer sova.. jag sov en timme hos ann, sen ringde min mobil.. och älsklingen kom och hämtade mig (: det var mysigt att se honom igen. och han var lika trött som jag efter nattens bravader. (han var och jobbade..) vi hade en jättebra kväll igår. skrattade så jag fick ont i magen. (: och det är ju ett gott tecken (;

jag vaknade som sagt nyligen. och tänkte gå ner till affären och handla lite frukost för det ekar tomt på frukostprylar i kylen nu.. bröd, ost, skinka, juice, yoghurt mm (: sen blir det mysdag här hemma! ska städa lite, rensa lite. fixa med thailandsbilderna från bröllopsresan och såklart titta på film ikväll! myspys! vad ska ni hitta på idag? det är inte så bra väder här.. så det är perfekt för en hemma dag! (:

nej, nu blir det promenix till ica och sen hem och äta mm. vi hörs lite senare. ha en jättebra dag! puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska nog mest ta det lugnt! Jag fixade iordning mig lite och tog träningskläderna och gick iväg mot gymmet. När jag kommit halvägs i regnet insåg jag att jag glömt mitt hänglås..... och då kändes det inte alls motiverat att gå ut i regnet igen! :( Så kör två små pass imorgon istället.



ska äta ost och kex, diska, städa litegrann, kanske bjuda över min moster på kladdkaka. se på tv, lyssna på musik, söka jobb. bara vara... :)



pusspuss <3<3

2009-05-05 @ 13:20:48
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Hej raring, bilderna är ifrån senaste numret av Plaza interiör. Sjukt fint hem! Tack för din snälla kommentar om min ommålning by the way ;-) Stor Kram

2009-05-05 @ 16:11:27
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback