god natt

vi har haft en helt underbart mysig kväll, jag och min kärlek <3 åt god middag i vardagsrummet med tända ljus, dämpad belysning och tätt intill varandra. tittade på en mysig/rolig film och skrattade en massa. underbart! sen plockade vi undan middagen och gjorde iordning varsinn ostbricka med brieost, honung och valnötter, ringlade flytande honung över. riktigt gott! nu är klockan mycket och vi är båda trötta! ska lägga oss i sängen och kramas och mysa och sen somna i varandras armar. det har jag längtat efter hela dagen! <3 imorgon tar vi sovmorgon till tio och sen äter vi en god frukost, åker hem till mamma och fortsätter rensa. skönt att bli av med allt som bara ligger!

dålig uppdatering idag, men så blir det ju vissa dagar. mer vissa, mindre andra. det är kul att ni tittar in iallafall (:

dagen har varit toppen och jag är riktigt nöjd. nu kommer jag somna gott. hoppas ni gör det också! puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Petra

Idag tycks det som ett riktigt "vara inne och fixa"-väder. Regnet står som spön i backen.



Lycka till!

2009-05-11 @ 11:06:11
Postat av: Johanna

klart man tittar in gumman, alltid <3

2009-05-11 @ 12:45:48
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback