sikta mot stjärnorna!

nu är jag här, hos mysan i hässleholm. och vi har det så himla mysigt. jag är inte sen med att sätta på mig pyjamas och tofflor :$ känner mig redan som hemma :D och så är jag ju en riktig mysis!

my hämtade mig vid åtta när tåget rullade in, så åkte vi hem till hennes mamma och pappa och åt mackor med sallad, ägg, räkor, majonäs och dill. riktigt gott. vi fick med oss varsinn macka hem också.. och jag tror vi ska äta varsinn nu när vi ska se film (:

hennes lägenhet är jättemysig! murriga färger på väggarna, mycket ljus och tyger, kuddar och ja. allt som vi inte har, haha. kan sakna det ibland. men jag vet också att jag är en sån som tröttnar på mycket färger tyvärr. här kommer jag trivas! imorgon ska vi till hässleholm och besöka nisses bland annat. en inredningsbutik (: ska bli kul. blir nog en tripp till ikea också!

åh jag längtar så himla mycket tills tygerna kommer hem. ska bli så roligt att sätta "tänderna" i alla idéer jag har! så himla kul att det är så många som vart positiva till det (: hoppas ni tycker om mina "alster" sen haha. annars ska vi ju ha barn senare som jag får tvinga på mina velour & plysch kläder på (; det kommer bli roligt oavsett. och jag ser fram emot allt jag gör just nu. så roligt! boken håller jag på med, den vill jag verkligen att den ska bli bra. så inget stress med den. det är viktigt att den blir bra. planchen kommer komma ut på perlanliving.se snart, vi ska bara hitta ett bra ställe att trycka den på sen så (: säger till såklart! och så barnkläderna, så fort tygerna kommit och såfort namnet på kläderna är mitt. vet inte hur långt tid det tar. inte så lång tid tror jag (: kan ju börja sy innan och det ska jag! jag måste köpa mönster också. har lite mönster, men måste skaffa fler! sen ska jag ju plugga samhälle och pyskologi A & B nu och det ser jag verkligen fram emot. sen i höst börjar jag på komvux. och läser matte A och svenska B, matte har jag verkligen svårt för och det tar emot, men det måste jag ju. så det är bara att bita i det sura.. (: alex är duktig och har lovat att hjälpa mig! så det känns jätteskönt! sen ska jag och alex gå en "småföretagare" kurs, både han och jag vill starta eget, på sidan om. jag med barnkläderna och han med en annan sak (: vi får se hur det går. sen vill jag in på högskola eller universitetet. jag vill plugga, ha en bra jobb, bygga villa, skaffa barn. gud vad jag älskar mitt liv. alla drömmar, alla mål jag har tillsammans med alexander. det känns helt underbart. overkligt bra. men det viktigaste av allt. jag har lärt mig att leva i nuet och se dom små lyckoögonblicket. det är så viktigt. jag har alltid sagt att man ska sikta högt mot stjärnorna! då kommer man långt! man ska verkligen tro på sig själv. och det gör jag. jag har fått lära mig det!

nu ska vi välja film och dricka te ut söta turkosa koppar med rosa rosor på. hon älskar färg och jag måste erkänna - man känner sig sådär kittligt glad i kroppen. (:

ta hand om er. vi hörs snart igen! puss&kram och sov så gott sen <3

jag älskar dig min underbara alexander. och saknar dig. längtar tills vi ses <3 din lilla fruuu.




Kommentarer
Postat av: Anna H

Åhh, jag älskar Nisses i Hässleholm. Var där en hel del när jag bodde i Osby....

2009-05-20 @ 06:18:01
Postat av: Johanna

Hur är det nu igen gumman? Får man bidrag för att läsa på komvux? :)



Puss<3

2009-05-20 @ 23:32:37
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback